Thursday 22 September 2011

OHHHH DR.TALIB BON...

Selamat hari Khamis..

           Aktiviti untuk hari ni sangat lah banyak.. tak tersusun dalam jadual aku.. maka, bangun jer dr tido aku trus g meja study aku n kemas BEG SEKOLAH.. hehe.. sambil2 tgk jadual class, aku cube cari masa yang sesuai untuk jumpa PAPA BARU ku.. "DR. TALIB BON".. boleh bayangkan tak mcmner perasaan aku masa dapat tahu bapak aku yang baru ni untuk PSM 2..

          Setahu aku masa PSM 1, papa ni pilih budak2 yang pandai ajer untuk jadi anak dia.. tapi aku ni memang dilahirkan think +ve memanjang..haha..so, aku cakap lah kat diri sendiri, "Kalau kak Haerani leh dapat  A- dari dia, mesti aku pun boleh".. Sekalipun dia suruh aku buat semula atau tukar tajuk aku pun, aku redha.. Aku memang dah ready dah..

         TAPI>>>>risau nyer nak jumpa papa baru ni. Bilik dia maner pun aku xtau, No.Tel dia apatah lagi. Macamner yek..nak mula dari maner..

WALAU APA PUN YANG TERJADI....

AKU TAU AKU MAMPU LAKUKANYA!!!
GAMBATEH KIKIN SAN!!!


P/S: terpikir2 nk bg hadiah aper kat en.Fiancee unt borthday dia yang ke 26tahun ni..xtenang tido nk bagi semua nya berjalan lancar..hmmm.. 

No comments:

Post a Comment