Tuesday 27 September 2011

HIKMAH

Setiap yang terjadi,
pasti ada hikmahnya.

Bidalan ni biasa kita dengar,
dan
selalu berlaku pada kita.

Aku bersyukur sangat-sangat ke atas perkara yang berlaku dalam hidup ini..
Kesabaran aku dibalas dengan perkara yang menggembirakan aku..

Aku makin bahagia dengan semua keadaan yang berlaku sekarang..
Alhamdulillah, perkara yang terjadi dalam hubungan kami banyak memberi kesedaran kepada kami..
Sesungguhnya ya Allah, Kau lebih mengetahui apa yang terbaik untuk kami..


Aku dendangkan khas lagu ini untuk Mr.F yang tersayang..



Aku amat tersentuh dengan kata-kata Mr.F untuk memujuk aku..
Aku tahu dia ikhlas menyayangi aku..
Aku juga tahu dia seperti hilang arah selepas aku menyembunyikan diri untuk beberapa hari..
Aku tahu dia manusia biasa yang pasti akan melakukan kesalahan..
Aku juga tahu dia banyak kekurangan..
Aku jua banyak kekurangan..

Disebabkan kekurangan kamu lah saya jatuh cinta pada kamu..
Kekurangan kamu juga lah menjadikan  kamu berbeza dengan orang lain..

Maafkan aku SAYANG..
Banyak melukakan hati kamu..
Saya SAYANG awak sepenuh hati saya..
Percayalah sayang..

XOXO



No comments:

Post a Comment