Wednesday 21 September 2011

Induction

Sebelum Encik B ni diconteng ari2, meh sini saya kenalkan diri saya serba sikit..

Nama: Nurul Asyikin Binti Abdul Hafiz
Besday: 21 Julai 1988
Status: Tunangan seorang lelaki yang sentiasa ada disisi masa susah n senang.
Hidup saya penuh dengan warna warni macam kaler pensel LUNA.. Setiap masalah dan dugaan yang datang saya tempuh dengan senyuman sebab saya yakin Allah s.w.t sayang hamba2nya dengan memudahkan semua urusan kita. Siapa yang kenal aku pasti tahu macamner aku handle semua masalah aku. Aku xsuka nak meratap, aku suka MOVE on.. Sebab tu lah gak aku ni sentiasa happy..

Aku bersyukur gak sebab dikurniakan sahabat2, keluarga dan kekasih yang sangat memahami dan tanpa henti2 beri sokongan moral.

AKU SAYANG KORANG SEMUA!!!




No comments:

Post a Comment